Betaalmethodes

Betaalmethodes

Je kan betalen met Ideal, creditcard, PayPal, bank overschrijving, Bancontact, Achteraf betalen.

Ideal:
Voor een zo snel mogelijke afhandeling van je bestelling is Ideal de beste betaalmogelijkheid.

Met IDeal kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online je aankopen afrekenen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.De betaalmethode iDEAL word voor ons afgehandeld door het gerenomeerde bedrijf Mollie. Het kan zijn dat je hun naam tijdens het afrekenen en later op je bankafschrift tegenkomt.

Creditcard:
Het is mogelijk om met de credit card je bestelling te betalen. Dit is een betaalwijze waarmee je direct kunt betalen en waarbij je creditcard maatschappij binnen een maand het bedrag bij je zal incasseren. Betalen met credit card is bij ons volledig veilig omdat wij dit uitbesteed hebben aan de gespecialiseerde provider Mollie. Ook wordt bij iedere betaling een controle uitgevoerd op mogelijke fraude.

PayPal:
Met PayPal kan je direct veilig online betalen via je tegoed of je aan PayPal gekoppelde betaalrekening of creditcard.

Apple Pay:
Apple Pay is de betaalmethode van Apple en alleen te zien wanneer je hier gebruik van maak, je betaling wordt voltooid met een scan van de vingerafdruk of gezicht en is gekoppeld aan je Apple Pay account.

Bancontact:
Klanten uit België kunnen naast creditcard en bankoverschrijving ook betalen via de betaaloptie Bancontact.

Vooraf betalen per bankoverschrijving:
Je kan tijdens het bestellen ook de optie ” vooraf betalen per bankoverschrijving ” aanvinken.  Hiermee is de order geplaatst en de bestelling voor je gereserveerd.
Het bedrag moet dan binnen 2 dagen vanaf je bestelling zijn overgemaakt op onze rekening, deze gegevens zie je dan terug in de bevestiging van je bestelling.
Let op: De bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling hebben ontvangen.

Bankgegevens:
Rabobank rekening nummer Iban:
NL36 RABO 0102874891
tnv Annadee  te Ossendrecht.
Bic: RABONL2U

Achteraf betalen via Klarna (+ €1,95 service kosten, ook bij retour sturen):

We hebben erg in dubio gezeten, we bieden Klarna achteraf betalen nog aan, wel met extra service kostenHet retourpercentage en ook vooral bij de orders met achteraf betalen is enorm en zagen wij helaas alleen maar toenemen de afgelopen tijd, bij deze betaaloptie word er toch wel te makkelijk ‘even snel’ besteld. Iets retour sturen wat voor jou zo onschuldig lijkt is voor ons een hele grote kostenpost aangezien Klarna achteraf betalen de percentage kosten ook aan ons doorberekend bij een retour, en zijn daarnaast ook enorm demotiverend. We willen een beetje proberen te voorkomen dat er klakkeloos wordt besteld en terug gestuurd, natuurlijk mag je terugsturen ook bij sale. We helpen je graag met geven van advies om de retouren op deze manier zo laag mogelijk te houden.

Met Klarna kun je veilig achteraf betalen binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling. Deze betaalmethode is mogelijk voor klanten uit Nederland. De service kosten voor Klarna achteraf betalen zijn €1,95 extra, deze kosten betaal je ook aan Klarna wanneer je je bestelling zal terug sturen.
Als je kiest voor achteraf betalen dien je een aantal persoonlijke gegevens in te vullen. Aan de hand van deze gegevens zal Klarna een gegevenscontrole uitvoeren op basis van haar privacy statement.

Mijn betaling via Klarna wordt niet goedgekeurd, hoe kan dit?
Als je gekozen hebt voor achteraf betalen dien je een aantal gegevens in te vullen aan de hand waarvan Klarna  een gegevenscontrole doet, dit doet Klarna aan de hand van haar privacy statement. Gegevens waarnaar gevraagd wordt zijn onder andere je naam, adres, geboortedatum, bankrekeningnummer en telefoonnummer. Op basis van een aantal variabelen berekent Klarna een score, waardoor bepaald wordt of je met deze specifieke betaalwijze kunt betalen. Er is niet direct één reden te geven waarom je niet door deze check komt.

Voor vragen over deze betaalmethode verzoeken wij je contact op te nemen met Klarna op telefoonnummer +31 20 8082852 of per email op klantenservice@klarna.nl